RSS

136. මාරක පියසැරිය. Flight Beyond All Hope. Part 2. Dude’s Originals.

22 Jun
136. මාරක පියසැරිය. Flight Beyond All Hope. Part 2. Dude’s Originals.

Carlos arrived at the rear port side landing gear precisely at the same moment  the crew got the control tower clearance for takeoff. කාලෝස් ගුවන් යානයේ වමේ පසුපස රෝද කට්ටලය වෙත ලඟා වූයේ, යානයේ නියමුවන්ට  ගුවන් ගතවීමේ අවසරය පාලක කුලුණෙන් ලැබෙනවාත් සමඟමය. විශාල රෝද ඉදිරිය බලා ගමන් ඇරඹීය. ඔහුට වම් පසින්, අඩි කීපයක් ඔබ්බෙන්, සුවිසල්  වම් ත‍ටුවෙහි එල්ලා තිබූ  යෝධ ජෙට් එන්ජිමේ පසු පසින් පිටවූ ගිණියම් වායු ප්‍රවාහයේ බලය සුළි කුණා‍ටුවක් මෙන් කාලෝස්ට දැණින. පසු පස රෝද යුගලය අතරින් ලඟාවූ කාලෝස්, රෝද සවිකර තිබූ සිරස් පාදයෙන් පිටතට නෙරා තිබූ කොටසක  එල්ලී උඩට ඇදුනේය. scrambled up. 


කාලෝස් මේ කුමක් කරන්නේ දැයි ඔබට සිතාගත නොහැකි නම්, පසුගිය කොටසට මෙතැනින් යන්න.

 
The wheels started to roll faster, gathering speed,දෑතින්ම වානේ කඳේ එල්ලී සිටි කාලෝස්ගේ එල්ලෙන දෙපාවලට සෙන්ටිමීටර කීපයක් ඔබ්බෙන්, යානාවේ රෝද වඩ වඩා වේගයෙන් කරකැවුනි. වියරුවෙන් මෙන් පය ‍රැඳවුමක්  සොයමින් සිටි දෙපයට  මඳ වෙලාවකින් ලද ඉස්පාසුවෙන්, කාලෝස් වානේ කඳ දිගේ සවිකර තිබූ සිහින් හයිඩ්‍රෝලික් බට වල එල්ලී ඉහලට ඇදුනි. ඔහුගේ බරට බට ඇදවනු අතට දැනුනෙන්, ඔහු වහා විකර්ණව ස්ථානගත කර තිබූ වානේ බටය බදා ගත්තේය. ඉන් පසුව, තවත් උඩට ඇදුනු ඔහු,  විවෘතව  පහලට එල්ලෙමින් තිබූ තහඩු පියනේ උඩ දාරයේ එල්ලී, රෝද කුටීරය තුලට රිංගා ගත්තේය. and climbed into the wheel bay.



First of all Carlos, there is no guarantee that you won’t be  crushed to death ක්කොටම ඉස්සෙල්ලා කාලෝස්, රෝද සෙට් එක විතරක් ‍ෆිට් වෙන ගානට හදපු ඔය රෝද කුටීරෙට රිංගාගන්න එකාව , හයිඩ්‍රොලික් බලයෙන්  ආපහු ඇකිලිලා උඩට එන රෝද සෙට් එකට අහුවෙලා, චප්ප වෙලා, මැරෙන එකක් නැහැයි කියලා, කිසිම විශ්වාසයක් තියාගන්න බෑ. only the landing gear.



Carlos watched the tarmac rushing under him at alarming speed. මාට පහතින්, ධාවන පථය අධි වේගයෙන් පසු පසට දිව යන අයුරු, පහල බැලූ කාලෝස් දු‍ටුවේය . ගුවන්ගත වීමේදී හා ගොඩ බෑමේදී, ගුවන් යානා යානා ටයර වලින් ධාවන පථයේ ඇඳුනු තද කලු  රබර් පිළිස්සුම් රේඛාවනුත්, ධාවන පථයේ ගිල්වා සවිකර තිබූ විදුලි පහනුත්, ධාවන පථයේ ඇඳ තිබූ සලකුණුත් සියල්ල අධි වේගය නිසා එකට මුසුවී මැවූයේ බොඳවුනු චිත්‍රයකි.  කිරි කිරි හඬ නඟමින්,  කෙඳිරි ගාමින් වෙව්ලූ රෝද එකලස, වරින් වර  මහ හඬින් ගැස්සිනි. කුඩා ඉඩකඩකින් හෙබි රෝද කුටීර තුලට ජෙට් යන්ත්‍රවල ඝෝෂාව ඇසුනේ කන් බිහිරි කරවන ස්වරයකිනි. හදිසියේම කිරි කිරි හඬත්, කෙඳිරියත්, වෙවුලුමත්, ගැස්සීමත් එක්වරම නැවතුනේ, යානය ගුවන්ගත වෙත්ම, දැවැන්ත රෝද ධාවන පථයෙන් ඉහලට එසවී, හයිඩ්‍රොලික් පද්ධතියෙන් නැඟුනු ‘ස්ස්ස්’ හඬත් සමඟ,  එතෙක් යානයේ බර දැරූ  අවලම්බන පද්ධතියේ බර සැහැල්ලු වූ නිසාය.  මහ මගේ පදික මාරුවක් සිහි ගැන්වූ ධාවන පථයේ කෙළවර බව හඟවන සලකුණ වේගයෙන් පහලට කිමිදී යනු කාලෝස් බලා සිටියේය. ඉන් පසුව රෝද කුටීරයේ විවෘත කවුලුව පිරී ගියේ  වේගයෙන් ඈත්වන භූමි දර්ශණයෙනි. ධාවන පථය, ගුවන් තො‍ටුපොල ගොඩනැගිලි, ගුවන් තො‍ටුපලේ මායිම් වැට, තුරු මුදුන්, මහා මාර්ගය, කෙත්වතු,… එය සැබවින්ම මනරම් දර්ශනයක් විය. the fields, …. What a view!



Dude, they say, depending on the type of aircraft and the landing gear කාලෝස්, ඔය රෝද කුටීරෙ අස්සෙ යන්තමට රිංගලා ඉන්න ඉඩ ලැබෙන්නේ, ප්ලේන් එකේ වර්ගයයි, ‍තෝරා ගන්න ලෑන්ඩිං ගියර් සෙට් එකයි අනුවලු. උදාහරණයක් විදියට, පරණ DC 8 එකක දකුණු පැත්තේ රෝද කුටීරේ පොරකට රිංගලා ඉන්න ඉඩ තියෙනවලු. නමුත් මොන කරුමෙකට හරි, වම් පැත්තෙ එකට රිංගලා හැංගුනොත්, රෝද ඇකිලිලා ඇතුලට එනකොටලු තේරෙන්නෙ ඒ පැත්තේ හයි කරලා තියෙන  හයිඩ්‍රොලික් ෆ්ලුයිඩ් ටැංකියි, තව තව ගැජ‍ටුයි නිසා, ඒක ඇතුලෙ ඉඩ නැති බව. එතකොට ප්‍රමාද වැඩියි . මොකද  එතකොට රෝදෙට හිර වෙන නිසා වැඩේ අතෑරලා දාන්න ඕනෙ වුනත්, විදියක් නෑ.  කෙලින්ම මැස්සෙක් වගේ චප්පම වෙලාම යනවලු, ඒ ඇරත්, යටින් දොරත් ඒ එක්කම වැහිලා, ලොක් වෙලා, ප්ලේන් එක තවත් ඉහල නගින්න ගන්නවානේ.  doors would close beneath with finality and the aircraft would be climbing higher.

 


And then, he heard the hiss of the hydraulics and the hum of a giant motor විටම ඇදහිය නොහැකි ලෙස,  ජෙට් එන්ජින්වල ගිගුරුමද යටපත් කරමින් ඇසුන යෝධ මෝටරයක් කරකැවෙන හඬත්,

Undercarriage_anim

ගුවන්යානාවේ රෝද, යානාව ගුවන් ගත වූ වහාම,හැකිලී රෝද කුටීරයට යන්නේ, ආසන්න වශයෙන්මේ ආකාරයටය. මෙහිදී, පහසුවට එක රෝදයක් පමණක් පෙන්වා ඇත.

හයිඩ්‍රොලික් පද්ධතියක් ක්‍රියාත්මකවන ‘ස්ස්ස්’ හඬත් සනි‍ටුහන් කලේ, ඇතුලට හැකිලීමට පටන් ගත් රෝද කට්ටලයට ඉඩ දීම සඳහා, රෝද කුටීරයේ රෝද ආවරණය වන දොර‍ටුව පහලට විවෘත වීමේ ඇරඹුමය. රෝද කට්ටලය සවිවූ දැවැන්ත වානේ පාදය ඇතුල් පැත්තට නැවෙද්දී  විකර්ණව සවිකර තිබූ ආධාරකය  හැකිලිනි. කාලෝස් නරඹමින් සිටි මනරම් දර්ශණය වසා ගනිමින්,  දැවැන්ත රෝද කට්ටලය කාලෝස් දෙසට ඇදී ආවේ, එහි මඟ  ඇති ඕනෑම දෙයක් පොඩිපට්ටම් කරගෙන යන තරම් වූ අධික ජවයකිනි.


තවමත් කැරකෙන රෝදයට හසු නොවී කාලෝස්ගේ හිස අනූ නවයෙන් බේරුනේ, ඒ සමගම ඇදී ආ රෝද සවිකල පාදයට අත තබා මඳක්  පසෙකට තල්ලුවූ නිසාය. රෝද කුටීය එක් වරම තවත් ඉඩ ඇහිරී, අඳුරු වූයේ කාලෝස්ව තැති ගන්වමිනි. රෝද කට්ටලය කුටීරය තුල තැන්පත්වූ වහාම, කුටීර දොරවල් වැසී ගියේ, තවමත් මන්දාලෝකයක ගිලී පැවති බාහිර ලෝකයෙන් කාලෝස්ව වෙන් කර, ගනඳුරේ ගිල්වමිනි.  fading lights from the outside world and completing the nightmare.



If you managed to survive that, dude, ඹ ඒ මාරකෙන් බේරුනත් කාලෝස්, ඉහල නගින හැම අඩියක් පාසාම පහත බහින උෂ්ණත්වය උඹට සතුරු වෙනවා.

තත්වය තවත් භයානක වෙන්නේ, ගුවන් යානාව සුපුරුදු ගමන් වේගයෙන් යන්න නියමිත ඉහලට නගින අතරමගදිම, මුහුදු මට්ටමෙන් අඩි 18,000 විතර උසකදි , වායුගෝලයේ ඔක්සිජන් මට්ටම හොඳටම තුනී නිසා ‘හයිපොක්සියා’ කියන තත්වය ඇති වෙන්න පටන් ගන්න නිසයි. එතකොට කෙඩෙත්තු ගතිය, ඔක්කාරය, අධික හිසරදය වගේ ලක්ෂණ පහල වෙලා හුස්ම ගන්නත් පුදුම සටනක් කරන්න වෙනවා. වැඩේ තවත් දුර දිග ගියොත් කෝමා එකකට ගිහින්, මැරෙන්න වුනත් පුලුවන්.  ඒක හැබැයි බොහෝම වර්ණවත් මරණයක් වේවි, මොකද, හයිපොක්සියා වලට ඇඟ නිල් පාට වෙන නිසා. උඹට හිනා ගියාද මන්දා. මම ඒ විහිළුවක් කලේ. හරි හරි, ඒක ඇඬෙන විහිලුවක් තමයි.  නිකම්ම මෝඩ ජෝක් එකක්!

උඹ ඉස්කෝලෙදි විද්‍යා විෂයයන්නේ කලේ නේද? උඹට මම කියන දේ තේරුම් ගන්න අපහසුවෙන්න බෑ. So, you know what I mean.

 

Suddenly Carlos felt බර් ටයරයට තමන්ගේ මුහුණ ගෑවී පිළිස්සෙමින් තිබෙන බව කාලෝස්ට හදිසියේ දැනිනි. ගුවන් ගතවීමට ධාවන පථයේ අධිවේගයෙන් දුවන ගුවන් යානාවක ටයර අධික ලෙස රත්වන බව, ඔහුට අවබෝධයක් නොතිබිනි. තිබූ ඉඩකඩේ හැටියට  කාලෝස් හැකි තරම් මුහුණ ටයරයෙන් ඉවතට ගත්තේය. cramped enclosure allowed him.



Above 20,000ft, you will also be at the risk of ඩි 20,000 පහු කරනකොට, ලේ නහර වල නයිට්‍රජන් බුබුලු ඇතිවීමේ අවදානමත් (nitrogen gas embolism), ඒ නිසාම අර කිමිදුම්කාරයන්ට හැදෙන decompression sickness කියන තත්වයත් හැදෙන්න පුලුවන්. අන්න ඒ නිසයි, යානාව ඇතුලත  pressurize කරලා, පොලොව මට්ටමේ පීඩනයම කෘතිමව පවත්වාගෙන යන්නේ.

අඩි 33,000දි (මීටර් 10, 065) පෙනහලු සාමාන්‍ය විදියට ක්‍රියා කරන්න කෘතිම පීඩනයක් අවශ්‍යයි. උඹට දැන් මේක කියවලා ඇතිවෙලා වගේද, මේ විස්තර අහලා? Do I sound like a goddamn manual or a textbook?

Those stowaways whose bodies are not mangled by the retracting landing gear or killed by these extreme conditions ඩාගෙන බිඳගෙන ඇතුලට ඇකිලෙන රෝද වලට අහු වෙලා චප්ප නොවෙන, ඒ වගේම මේ තරම් දරුණු තත්වයන්ට මූණ දීලත් ජීවිතේ බේරාගන්න වාසනාව තියෙන එකා,  යානාව බාන්න පොළොවේ ඉඳලා අඩි දාහක්, දෙදාහක් උඩදි රෝද කුටීරේ දොර ඇරුන ගමන්ම බිමට ඇදගෙන වැටෙන්නේ ඒ වෙනකොට අනිවාර්යයෙන්ම සිහි මුර්ඡා වෙලා ඉන්න  නිසයි. causing them to plunge to their deaths.



Carlos wriggled his feet ගුලකට හසුවුනාක් මෙන් සිරවී ඇතැයි දැනුනු දෙපා, ඒ මේ අතට අඹරා, ඉවතට ඇද නිදහස් කර ගැනීමට කාලෝස් වෙර දැරීය. වාසනාවකට මෙන්, එක් වරකට එක් පය බැගින් ඉවතට ඇදගැනීමට කල උත්සාහය සාර්ථක විය. ඉන් අනතුරුව, තරමක වේලාවක්  ඒ මේ අත හැරෙමින් කල් ගත කල කාලෝස්, මඳක් පසෙකට හැරී, වැතිරී සිටීමට පහසුම ස්වභාවික ඉරියව්ව සොයාගැනීමට සමත් විය.

අඳුරේම ආසන පටිය  අතපත ගෑ කාලෝස්, එහි ගාංචුව සොයා ගත්තේය. ඔහුගේ වමත ගාංචුව අල්වා ගෙන සිටියදී,  දකුණත පටිය පටලැවීමට සුදුසු ආධාරකයක් සෙවීය. එක ලඟ තිබූ ප්‍රමාණ දෙකක ලෝහ බට දෙකක් සොයාගත් ඔහු, කුඩා බටය වටා පටිය යැවීමට තරම් ප්‍රමාණවත් දිගක්,  ගාංචුවෙන් පටිය සීරු මාරු කර ලබාගත්තේය. අවසන, ගාංචුව අගුල් දමාගත් ඔහු සැනසුම් සුසුමක් හෙලීය. “දැන් අඩුම ගානේ, මම රෝද කුටීරෙන් වතුරකට, නැත්නම් කැලෑවකට නම් වැටෙන්නේ නෑ අර හෙන්රිබ්ලොග්වෝකර් කිව්ව විදියට.” as henryblogwalker had said,” he thought.



I don’t mean to sound very pessimistic දැන්, මම සර්වාශුභවාදියෙක් කියලා හිතන්න එපා උඹ. ඒත්, මෙන්න මම හොයාගත්ත, නොකියම බැරි,  කරුණු සමහරක්. මේවා හොයා ගත්තේ, උඹ කරන්න යන අමන වැඩේ කරන්න එපා ඇයි කියන්න, ජාලේ පීරනකොට.

අවට පරිසරයේ උෂ්ණත්වය පහල බහිනවත් එක්කම, ඔක්සිජන් මට්ටමේ පීඩනයත් PP O2 (Partial Pressure of Oxygen) පහල බහින නිසා සිහි නැති වෙනවා.  ශරීර තරල වල ආම්ලික ගුණය අධික වෙලා (buildup of acid in body fluids) කෝමා එකකට වැටීමක් හරි, මරණය හරි පවා සිද්ධ වෙන්න පුලුවන් කියලා තමයි කියන්නේ.


ඉතිං බං කාලෝස්, මේ අති දරුණු තත්වයන් යටතේ, අඩි 37,000ක උසක ජීවිතය ‍රැකෙනවා කියන එක, වෙන මොකුත් නෙවෙයි, ප්‍රාතිහාර්යයක්!

ඉතින්, අන්න ඒක නිසා, ඔය ගොං වැඩේ අල්ලලා දාපං, කාලෝස්.  So don’t be a moron, Just give up.



The noise from the giant jet engines sounded incredibly louder in the confines of ඩකඩ ඇහිරුණු රෝද කුටීරය තුලට, යෝධ ජෙට් එන්ජින් වල හඬ, ඉමහත් ඝෝෂාවක් සේ ඇසුනි. තම කන් ඇබ තවමත් කන්වල ‍රැඳී ඇතිදැයි කාලෝස් පරීක්ෂා කලේය. ඒවා මනාව කන් සිදුරු තුල සවිවී තිබුනි. එක මත එක ඇඳුම් ගණනාවක් හැඳ සිටි කාලෝස්ව දහඩියෙන් නැහැවීමට ප්‍රමාණවත් තාපයක්,  රබර් ටයරවලින් තවමත් නිකුත් විය. හයිඩ්‍රොලික් ලීවර පද්ධති තුල කැකෑරෙමින් පැවති උණුසුම් දියර නිසා, ඒවා තවමත් රත්ව පැවතුනි. තමා පෝරණුවක් තුල දැමූ පාන් ගෙඩියක්  මෙන් නොවේදැයි කාලෝස්ට සිතුනි.

කන් පසාරු කරගෙන ගිය වේදනාව සමනය කර ගැනීමට ඔහු කිහිප වරක් කෙළ ගිල්ලේය. යානාව පියාසර කරන නියමිත උසට ලඟාවීම සඳහා, සැලකිය යුතු ආනතියකින් සීඝ්‍රයෙන් ඉහල නගිමින් පවතින බව දැනුනි. ජෙට් එන්ජින් වල ඝෝෂාව නිසා ඔහුගේ හිස රිදුම් දෙන්නට විය. ඒ සමඟම, අවට පරිසරය වේගයෙන් සිසිල් වීම ඇරඹී තිබුනි. It was beginning to get colder.



At the same time, hypothermia is එක්කම සමහරවිට -63˚Cට පවා පහල බහින උෂ්ණත්වය නිසා, ශරීර උෂ්ණත්වයත් අස්වාභාවික විදියට පහල යනවා. හයිපොතර්මියා කියන මේ තත්වයට ආවාම, සාමාන්‍ය පරිවෘතීය ක්‍රියාකාරිත්වයට බාදා වෙන නිසා, සිහිය තිබුනත් සිහිවිකල් ගතියක් දැනෙනවා. ඒ වගෙම  පාලනය කරගන්න බැරි විදියට වෙව්ලන්න ගන්නවා. සුදුසු ඇඳුම් ඇඳගෙන නොහිටියොත් වැඩේ අන්තිම දරුණු වෙනවා. made worse if you are not wearing proper warm clothing.



It was growing colder and colder. ශීතල අධික වෙමින් පැවතින. කාලෝස් සිය පතුල් ඒ මේ අතට ඇඹරීය. අත්වැසුම් පැලඳි දෑතින්, කම්මුල්වලට අතුල් පහර කීපයක් එල්ල කරගත්තේය. ඒ සමඟම ඔහුට ක්ලාන්ත ගතියක් දැනිනි. හෙන්රිබ්ලොග්වෝකර් පැවසූ දේ සැබෑ වෙමින් පවතී. හුස්ම වඩ වඩා කෙටි විය. ඇදුම රෝගයෙන් පීඩා විඳින සිය මිතුරු හුවාන්, කාලෝස්ට සිහිවිය. ඇදුම උත්සන්න වූ විට, ඉන්හේලරය උරණ තෙක් ඔහුත් හුස්ම ගත්තේ මෙසේ නොවේද?

වේගයෙන් පහල බසිමින් පැවති මුත්, ටයරවල තවමත් යන්තමින් ‍රැඳී උණුසුම, දැන් දැන්  ගෙන දුන්නේ ඉමහත් සුවයකි. තමා අසලම තිබූ, තවමත් උණුසුම් හයිඩ්‍රොලික් ද්‍රවය පිරි ලෝහ බටයකින්, නව තාප ප්‍රභවයක් සොයාගැනීමට කාලෝස් සමත් විය. still warm from the hot hydraulic fluid inside them.



Frostbite will be one of your worst enemies at these high altitudes.හල ආකාසෙදි අන්තිම දරුණු සතුරෙක් තමයි frostbite. අධික සීතලට මිදිලා, පටක මැරිලා, හම කලුවෙලා, තුවාල වෙලා, ඇත්තටම නහය, ඇඟිලි වගේ දේවල් මැරිලා, කපලා දාන්න වෙනවා. 

ඇත්තටම, සමහරු ඔය විදියට මිදිලා, ගල්වෙලා ඉඳලා තමයි හම්බ වෙලා තියෙන්නේ.

කාලෝස්, මම ජාලේ කරක් ගහන කොට දැක්කා,  වික්ටර් අල්වාරෙස් මොලීනා කියලා කියුබානු සරණාගතයෙක් ගැන, DC 10 එකක හැංගිලා කැනඩාවේ මොන්ට්‍රියල් වලට ආපු.  පොර මාර වාසනාවන්තයෙක් කියන්නේ, පැය හතරක ගමන,  -40˚C උෂ්ණත්වයේ ඇවිල්ලත් පොර බේරිලා තියෙන්නේ, රෝද කුටීරේ අස්සේ තිබ්බ කැඩිච්ච පයිප්පෙකින් නොකඩවා කාන්දු වෙච්ච උණුසුම් වාත ධාරාවක් නිසා. මේකාගේ වෙලාව කියන්නේ,  ගොඩබාන්න ලෑස්තිවෙලා රෝද පාත් කරන්න රෝද කුටීරේ දොර ඇරුනාම පොර බිමට නොවැටි බේරිලා තියෙනෙත්, අර පයිප්ප කෑල්ලේ එල්ලිලා.


ඒක නම් බුවාගේ වාසනාව. ආයෙ, වෙන මොකක්වත් නෙවෙයි. ඉතින් ඒවගේ ප්‍රාතිහාර්ය දෙපාරක් වෙයි කියලා හිතන්න බෑ කාලෝස්.  ඒක නිසා බං, ඔය වැඩේ  අතෑරලා දාපං. ඕක කරන්න එපා.

මම මේ කියන දේවල් ගනන් නොගෙන, උඹ ඔය වැඩේ කරනවා නම්, මට මෙතන ඉඳන් උඹව නවත්තන්න බෑ. එහෙම වුනොත් මොට්ටපාල, උඹේ අමන වැඩේට දෙවියන්වහන්සේගේ අනුකම්පා කරත්වා කියලා මම පතනවා.

උඹට දෙවි පිහිටයි, God bless you, you stupid idiot!


Take care,


henryblogwalker.



Carlos was floating between wakefulness and unconsciousness. කාලෝස් සිටියේ සිහියත්, අසිහියත් අතර පාවෙමිනි. පපුව මත ගඩොල් පැටවූවාසේ දැනුන නිසා, සෑම හුස්මක්ම පපුවට වේදනා දුන්නේය.  අදිසි දෑතකින් සිය ගෙල සිර කරන්නාක්සේ ඔහුට දැනින. හුස්ම ගැනීමට බලවත් ප්‍රයත්නයක් යෙදීමට සිදුවිය. ජෙට් යන්ත්‍රවල කන් බිහිරි කරවන ඝෝෂාව වරින් වර මුලුමනින්ම නෑසී ගියේ, විශ්මිත අයුරිනි.  තමා මේ වැතිරී සිටින්නේ, බුර බුරා නැගෙන ගිණිජාලා නිකුත් කරමින් කැරකෙන, දැවැන්ත ජෙට් යන්ත්‍ර එල්ලා ඇති, සුවිසල් ගුවන් යානා ත‍ටුව තුල,  නිරන්තරයෙන් කැලතෙමින් පවතින ජෙට් ඉන්ධන ගැලුම් දහස් ගනනකට, කොතරම් කිට්‍ටුවෙන්දැයි, හදිසියේම කාලෝස්ගේ සිතට නැගුනි. වැඩිම වුනොත්…ඔන්නම් අඩි පහක්.. හත…ර…ක්… තු…න…ක්… … …


කාලෝස් ගුවන් යානයේ රෝද කුටීරය තුල සිහි සුන්ව වැතිර සිටියේය. ඔහු අවට උෂ්ණත්වය සහ ඔක්සිජන් මට්ටම තව දුරටත් පහත වැටෙමින් පැවතුනි. The air temperature and oxygen levels  around dropped  further.


The Boeing 777 leveled out at 37,000 feet and settled to cruise at a steady speed of 0.84 Mach. මුහුදු මට්ටමින් අඩි 37,000ක උසකදී ඉහල නැගීම නතරකල බෝයිං 777 යානය, Mach 0.84ක ඒකාකාර වේගයකින් පොළොවට සමාන්තරව පියාසර කිරීම ඇරඹීය.

ගුවන් යානා කාර්ය මණ්ඩලය මගීන්ට සහ නියමුවන්ට රාත්‍රී භෝජනය පිළිගැන්වූහ. වායුගෝලයේ සුළු කැලඹීමක් තුලින් ගමන් ගත් යානය තරමක් දෙදරීමකට භාජනය වූවද, ගුවන් කාර්යමණ්ඩලය සිය සුපුරුදු වෘතීයමය සිනහව මුව රඳවාගෙන සිටියේ, මඟීන්ගේ චකිතය දුරු කරමිනි.

කිවයුතු විශේෂයක් නොමැතිව,  නිහඬ රාත්‍රී අහස තුලින් ඇදී ගිය බෝයිං 777 යානයේ බඳ, සඳ එලියට රිදීවන්ව බැබලුනි. its body glowing silver in the moonlight.


කාලෝස්ට කුමක් වේද?
අවසන් කොටසින් බලාපොරොත්තුවන්න.

To read the original English version CLICK here.
(කරුණාකර ගමනාන්තය දක්වා බඳපටි පැලඳ සිටින්න.)

References:


http://www.dailymail.co.uk/news/article-32111/Cuban-stowaways-died-jet-soared.html#ixzz2J5vFW3af


http://en.wikipedia.org


http://www.boeing.com/boeing/commercial/777family/pf/pf_200product.page


http://www.bbc.co.uk/news/magazine-19562101


http://www.slate.com/articles/news_and_politics/explainer/2003/12/do_jet_stowaways_ever_survive.html


http://www.slate.com/articles/news_and_politics/explainer/2003/12/do_jet_stowaways_ever_survive.html

 

Originally published @ HeyDude in English Language. Simulblogged @ මගේ ඩෙනිම for Blogger Lovers.

 

ටැග: , , , ,

5 responses to “136. මාරක පියසැරිය. Flight Beyond All Hope. Part 2. Dude’s Originals.

  1. ~ChAnDiKa~

    ජූනි 22, 2013 at 8:23 ප.ව.

    අවසාන කොටස එන තුරු නොඉවසිල්ලෙන්…..

     
    • henryblogwalker

      ජූනි 23, 2013 at 8:36 ප.ව.

      දානවා චන්දික. කෝච්චි ගැන ඔව්වර උනන්දු එකා නිසා මේ තියෙන උනන්දුව තේරුම් ගන්න මට අමාරු නෑ!😀 අපි දෙන්නගෙම තියෙන්නේ එකම passion එක නේද චන්දික?

       
  2. විමුක්ති

    ජූනි 23, 2013 at 7:43 ප.ව.

    අපිත් දැන් කාලෝස් ගානයි ඩුඩ්,ඉක්මනට ඊළඟ කොටස දාමුද?

     
  3. hiruni

    ජූනි 28, 2013 at 6:57 ප.ව.

    ඩුඩ් ආයෙම කියන්න තියෙන්නෙ පරිවර්තනයත් හරිම ලස්සනයි…ඉන්ග්ලිශ් එකයි මේකයි වෙනස් ඉතින් ආයෙ අලුතින් කියවනව වගේ…හරිම සාර්තකයි😀😀😀

    දැන් නම් ඉතින් ප්‍රාර්තනා කරන්න වෙන්නෙ කාර්ලෝස්ට පරිස්සමෙන් යන්න ලැබෙන්න කියලා… :O

    ප්‍රතිචාරෙට පරක්කු වුනාට සමාවෙන්න ඩුඩ්…වැඩ ගොඩයි

    ඉතුරු ටිකත් ඉක්මන්ටම

    අන්තිමෙ ටික හරිම ලස්සන්යි…ප්ලේන් එක ඇතුලෙ වෙන ටික😀😀😀

     

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

 
%d bloggers like this: